UCHWAŁA Nr XX/106/08
UCHWAŁA NR XX/106/08
RADY MIEJSKIEJ W NOWOGRODZIE
z dnia 25 sierpnia 2008 roku
w sprawie zmian w budżecie gminy Nowogród na 2008r.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591, ze zmianami) oraz art. 165 i 184 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005r. Nr 249 poz. 2104 ze zmianami) Rada Miejska uchwala, co następuje:
§ 1. Dokonuje się korekty w załączniku nr 3 do uchwały Nr XVIII/90/08
z dnia 27 czerwca 2008 roku
a ) po stronie zwiększenia wydatków wystąpił błąd w oznaczeniu paragrafu wydatków:
- jest § 2910 — 10 000 zł
- winno być § 2900 - 10 000 zl
Uwzględniając powyższą poprawkę budżet nie ulega zmianie
- Objaśnienie w załączniku nr 1 do uchwały
§ 2. Dokonuje się przeniesienia wydatków budżetowych o kwotę 11 000 zł
- zgodnie z załącznikiem Nr 1 do uchwały
§ 3. Budżet po dokonanych zmianach wynosi:
- po stronie dochodów — 9 911 487 zł.
- po stronie wydatków — 11 301 487 zł.
§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Nowogrodu.
§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego.
Przewodniczący Rady
Tadeusz Góralczyk
Załącznik nr 1 do
Uchwały Nr XX/106/08
Rady Miejskiej w Nowogrodzie
z dnia 25 sierpnia 2008
Objaśnienie do uchwały:
1) Korekta dotyczy zmniejszenia dotacji celowej przekazanej gminie na inwestycje i zakupy inwestycyjne realizowane na podstawie porozumień(umów) między jednostkami samorządu terytorialnego o kwotę 10 000 zł na realizację projektu Pisa-Narew.
Zwiększa się & 2900 — wpłaty gmin i powiatów na rzecz innych jednostek samorządu terytorialnego oraz związków gmin lub związków powiatów na dofinansowanie zadań bieżących — 10 000 zł na pokrycie:
- kosztów działalności biura projektu, wynagrodzenia menedżera projektu
- innych wydatków bieżących —np. materiały biurowe, wyposażenie, środki czystości i inne Omyłkowo w części tabelarycznej załącznika do Uchwały Nr XVIII/90/08 z dnia 27 czerwca 2008 roku wprowadzono § 2910 zamiast § 2900 jako właściwy dla powyższego zadania. W Objaśnieniach użyto prawidłowej klasyfikacji wydatku tj. & 2900.
2) W załączniku inwestycyjnym nr 3a do uchwały Nr XV/68/07 z dnia 19 grudnia 2007 w sprawie uchwalenia budżetu miasta Nowogród w poz. 17 dział 900 rozdział 90095§ 6050 na zadanie Targowisko w Nowogrodzie planowano wydatki w kwocie 5 000 zł z przeznaczeniem na dokończenie szaletu. W związku z tym, iż aktualna wartość rynkowa materiałów budowlanych, robocizny znacznie wzrosła, zaistniała konieczność zwiększenia środków finansowych na ten cel o kwotę 11 000 zł. Środki te przenosi się z zadania Oświetlenie ulic (dział 900, rozdział 90015 § 6050).
- przeniesienie wydatków budżetowych
Wydatki — zmniejszenie |
Wydatki — zwiększenie |
||||||
Dz. |
Rozdz. |
§ |
Kwota |
Dz. |
Rozdz. |
§ |
Kwota |
900 |
90015 |
6050 |
11 000; |
900 |
90095 |
6050 |
11 000; |
Po dokonaniu powyższego przeniesienia załącznik inwestycyjny na wyżej wymienione zadania przedstawia się następująco:
a) Targowisko w Nowogrodzie (dział 900, rozdział 90095 § 6050 -26 000 zł ):
- było — 5 000 zł
- jest po zmianie — 16 000 zł
b) Oświetlenie ulic (dział 900, rozdział 90015 § 6050 — 4 000 zł)
- było — 15 000 zł
- jest po zmianie — 4 000 zł
Komisja Rewizyjna pozytywnie zaopiniowała powyższe zmiany.
Przewodniczący Rady
Tadeusz Góralczyk
Metryka strony