UCHWAŁA Nr XXVI/122/05
UCHWAŁA Nr XXVI/122/05
Rady Miejskiej w Nowogrodzie
z dnia 30 czerwca 2005 r.
w sprawie ustalenia terminów przyjmowania obywateli w sprawach skarg i wniosków.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806 ; z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568; z 2004 r. Nr 102, poz. 1055. Nr 116, poz. 1203 ) i art. 253 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071, z 2001 r. Nr 49, poz. 509; z 2002 r. Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 169, poz. 1387; z 2003 r. Nr 130, poz. 1188, Nr 170, poz. 1660, z 2004 r. Nr 162, poz. 1692 oraz z 2005 r. Nr 64, poz. 565 i Nr 78, poz. 682 ) uchwala się co następuje:
§ 1. 1. Przewodniczący Rady Miejskiej przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdą środę tygodnia ( jeżeli jest to święto lub dzień wolny od pracy, to w następny dzień roboczy ) w godzinach od 10°° do 17°° w lokalu Urzędu Miejskiego w Nowogrodzie przy ul. Łomżyńskiej 41.
2. W przypadku nieobecności przewodniczącego - obywatele przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków przez zastępcę przewodniczącego.
§ 2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Rady
Krzysztof Chojnowski
Metryka strony