ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

na wykonanie tabliczek dwustronnych metalowych z nazwami ulic wraz z montażem.

Nowogród, 09 września 2024 r

 

 

ZAPROSZENIE DOSKŁADANIA OFERT

 

 

Na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość jest mniejsza niż 130 000,00 złotych  będącego załącznikiem nr 1 do Zarządzenie 89/20 Burmistrza Nowogrodu z dnia 31.12.2020 r. zaprasza się Wykonawców do składania ofert na wykonanie tabliczek dwustronnych metalowych z nazwami ulic wraz z montażem.

 

  1. Zamawiający:

Gmina Nowogród

Łomżyńska 41, 18-414 Nowogród

NIP  718 214 47 76

tel/fax  86 217 55 20, 86 217 55 28, email: gmina@nowogrod.com

 

  1. Przedmiot zamówienia

 

  1. Dwustronne tablice o wymiarach 700 x 200 mm w ilości ok. 160 szt. wykonane z dwóch płatów blachy ocynkowanych o grubości 1 mm  pokrytych białą folią. Całość umieszczona w ocynkowanej ramce, malowanej proszkowo (3 powłoki lakiernicze o grubości łącznej 80-90 µm) na kolor biały. Na tablicy umieszczony być powinien herb Gminy Nowogród na białym tle, nazwa ulicy – niebieskie litery na białym tle, nazwa miejscowości której dotyczy tabliczka i przy tablicach z miejscowości wiejskich dodatkowo GMINA NOWOGRÓD. 

Napis i tło wykonane być powinno drukiem solwentowym twardym. Technologia druku solwentowego o rozdzielczości 300 dpi. Odblaskowość tablicy wg norm dla tablic rejestracyjnych. Zabezpieczenie tablicy folią ochronną anty-UV.

Tablica powinna być wykonana zgodnie ze wzorem załączonym do niniejszego zaproszenia. Elementy mocowań powinny być dostosowane do już istniejących słupkach o średnicy 1,5”.

Przed złożeniem oferty Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej przez Wykonawcę.

  1. Słupki stalowe w ilości 12 szt., ocynkowane z elementem kotwiącym zabezpieczającym słupek przed obrotem wokół własnej osi o średnicy 1,5” o wysokości 3,0 m, zakończony w sposób uniemożliwiający przedostawanie się opadów atmosferycznych do jego wnętrza.
  2. Montaż.

  

  1. Termin wykonania zamówienia

 

Zakończenie do 20.12.2024r.

 

  1. Okres gwarancji

 

Oferent, w przypadku wyboru jego oferty, udzieli gwarancji umownej na wykonane prace na okres nie krótszy niż 60 miesięcy.

 

  1. Termin związania z ofertą

 

Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni.

 

  1. Sposób oraz termin złożenia ofert:
    1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
    2. Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23.09.2024 r. w formie pisemnej. Ofertę należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Nowogrodzie, listownie na adres: Urząd Miejski w Nowogrodzie, ul. Łomżyńska 41, 18-414 Nowogród, lub drogą elektroniczną na adres: gmina@nowogrod.com Na kopercie powinien znajdować się napis: Wykonanie tabliczek dwustronnych metalowych z nazwami ulic wraz z montażem.
    3. Oferty należy składać na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
    4. Osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy musi być upoważniona do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, jeśli prawo do reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów jak CEIDG albo KRS, oferta do której nie dołączono pełnomocnictwa będzie uznana za nieważną.
    5. Oferty niekompletne (tj. niezawierające wszystkich obowiązkowych elementów) lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą brały udziału w postępowaniu. Zamawiający nie ma obowiązku wezwania Wykonawcy do uzupełnienia oferty o brakujące dokumenty.
    6. Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego.
    7. Oferta musi być kompletna i napisana w języku polskim
    8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewyłonienia Wykonawcy w wyniku przeprowadzenia niniejszego zapytania ofertowego oraz możliwość unieważnienia postępowania w przypadku, gdy cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia.

  

  1. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu obliczenia ceny
  • Kryterium oceny:

Cena /brutto/ - za jaką Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie, wyrażona w polskich złotych:

  • Waga kryterium – 100%

 

  1. Dodatkowe informacje
    1. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia zamówienia bez podania przyczyny.
    2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia wykonanie tabliczek dwustronnych metalowych z nazwami ulic i słupków w ilości mniejszej niż szacowana. Zmniejszenie ilości nie stanowi podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy. Wykonawca zrzeka się wszelkich ewentualnych roszczeń wynikających ze zmniejszenia zakresu zlecenia.
    3. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia o maksymalnie 20%.
    4. Do udzielania wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zamawiającego, upoważniona jest Sylwia Boguska i Beata Żebrowska, tel. 86 217 55 28 wew. 17
    5. Warunki płatności: 30 dni od wystawienia prawidłowej faktury vat.

 

  1. Załączniki do zaproszenia

Formularz ofertowy.

Wzór tabliczek

 

 

 

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Nowogród

Wytwarzający/odpowiadający: Sylwia Boguska

Data wytworzenia: 2024-09-09

Wprowadzający: Anna Nasiadko

Data modyfikacji: 2024-09-09

Opublikował: Anna Nasiadko

Data publikacji: 2024-09-09