Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Nowogród, 17.10.2013r
RG.271.06.2013
Zawiadomienie
o
unieważnieniu postępowania
Na
podstawie art. 93 ust 1 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień
publicznych ( Dz.U. 2013 r., poz. 907 j.t.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia publicznego w drodze przetargu nieograniczonego pn. „Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego na sezon grzewczy 2013-2014.
II przetarg”, ogłoszonego dnia 04.10.2013. W wyżej wymienionym postępowaniu nie
można było dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej , ze względu na to, że
zostały złożone dwie oferty o takiej samej cenie. W związku z tym, zamawiający
wezwał wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych. W
odpowiedzi na wezwanie wpłynęła tylko jedna oferta, z taką samą ceną jak w
ofercie podstawowej. Drugi wykonawca, który został wezwany do złożenia oferty
dodatkowej tego nie uczynił. Zgodnie z art. 85 ust 1 Pzp
oraz pkt IX Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia, Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu
otwarcia ofert. W związku z tym, jeżeli wykonawca, który został wezwany do złożenia oferty dodatkowej, tego
nie uczynił, oznacza to, że podtrzymuje on cenę zaproponowaną w ofercie
podstawowej, którą jest nadal związany. Wobec czego Zamawiający unieważnia
postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 5 Pzp.
Burmistrz
inż. Józef Piątek
Metryka strony