Ogłoszenie o zamówieniu

Ogłoszenie o zamówieniu dostawy "Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego"

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00288433/01 z dnia 2021-11-29

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

„Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWOGRÓD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669967

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łomżyńska, 41

1.5.2.) Miejscowość: Nowogród

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-414

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umnowogrod@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrod.com

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -

jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56ff6deb-50f6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00288433/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29 11:18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003073/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.

94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu

współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

http://bip.um.nowogrod.wrotapodlasia.pl/zamowieniapubliczne/przetargi

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków

komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie

komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie

zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,

który dostępny jest pod adresem:

https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:

https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej - umnowogrod@wp.pl.

  1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi

posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących

formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do

komunikacji”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W

postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa

się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:

https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:

https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej - umnowogrod@wp.pl.

  1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi

posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących

formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do

komunikacji”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi

elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie

są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu

Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz

uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z

04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nowogród ul. Łomżyńska 41, 18-414

Nowogród, tel. 862175520, umnowogrod@wp.pl;

 kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Nowogród pod

iod@um.nowogrod.wrotapodlasia.pl, 862175520;

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym

z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup i dostawa oleju opałowego

lekkiego”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;

 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie

dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –

Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;

 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4

lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy

przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest

wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu

o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z

ustawy Pzp;

 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób

zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

 posiada Pani/Pan:

− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;

− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych

osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;

− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że

przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

 nie przysługuje Pani/Panu:

− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż

podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot

odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie

przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę oleju opałowego lekkiego na 2022 r.

Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego, zgodnego z Polską Normą PN-C – 96024:2011, w

ilości ok. 86 500 litrów do następujących obiektów:

Zespół Szkół Samorządowych w Nowogrodzie (poj. zb.- 10 000 l),

Hala sportowa przy Zespole Szkół Samorządowych w Nowogrodzie (poj. zb. 7 500 l)

Przedszkole Samorządowe w Nowogrodzie (poj. zb. – 2 000 l),

M-GOK w Nowogrodzie ul. Łomżyńska 13 (poj. zb. – 3 000 l),

M-GOK w Nowogrodzie budynek przy ul. Rynek 20 (poj.zb. – 3 000 l)

Świetlica wiejska w Mątwicy (poj.zb. 2 000 l)

Budynek w Sławcu ul. Długa 22 (poj. zb. – 2 000 l),

Urząd Miejski w Nowogrodzie ( poj. zb. – 4 000 l),

Olej opałowy będzie dostarczany do w/w miejsc w ilości wskazanej przez Zamawiającego w

zależności od potrzeb, tj. w zależności od faktycznego zużycia w czasie mroźnej lub mniej

mroźnej zimy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przyjęte kryteria i ich ranga

– cena 60 %

- czas dostawy – 40 %

Oferty zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:

1) Cena 60 % (oznaczona jako C)

Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:

cena najniższa

------------------------------------------------ x100 pkt x 60 %

cena oferty ocenianej

2) Czas dostawy – 40% (oznaczony jako D)

W powyższym kryterium wykonawca zostanie oceniony w następujący sposób:

Czas dostawy w ciągu 24 godzin od daty zgłoszenia zapotrzebowania – 40pkt

Czas dostawy w ciągu 48 godzin od daty zgłoszenia zapotrzebowania – 20 pkt

Czas dostawy wciągu 72 godzin od daty zgłoszenia zapotrzebowania – 0 pkt

Łączną liczbę punktów jaką otrzyma oferta zamawiający obliczy według wzoru:

O= C + D

Gdzie:

O – oferta badana

C- suma punktów w kryterium cena

D – suma punktów w kryterium czas dostawy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet

lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
  2. a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający odstępuje od wymagania

podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.

  1. b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika

to z odrębnych przepisów - Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków

dowodowych w tym zakresie.

  1. c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych

środków dowodowych w tym zakresie.

  1. d) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych

środków dowodowych w tym zakresie.

. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w

złożonych oświadczeniach.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:

oświadczenie o grupie kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków

udziału w postępowaniu: Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków

dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o

udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku

Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do

reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno

być załączone do oferty.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,

o których mowa w rozdziale XII, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają

brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z

Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które

zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:

Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają sporządzenia aneksu wykonanego w formie

pisemnej, podpisanego przez obie strony.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety

związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z dokumentami opatrzonymi kwalifikowalnym podpisem

elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na ePUAP i

udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-07 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-05

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Nowogród

Wytwarzający/odpowiadający: Małgorzata Marczyk

Data wytworzenia: 2021-11-29

Wprowadzający: Monika Andraka-Plona

Data modyfikacji: 2021-11-29

Opublikował: Monika Andraka-Plona

Data publikacji: 2021-11-29