OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Przebudowa układu komunikacyjnego osiedla domów jednorodzinnych w Nowogrodzie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 Przebudowa układu komunikacyjnego osiedla domów jednorodzinnych w Nowogrodzie

Nr sprawy: RG.DR-1/09

Numer ogłoszenia BZP: 35239 - 2009;

data zamieszczenia w BZP: 09.02.2009

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.              1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowogród; Urząd Miejski w Nowogrodzie , ul. Łomżyńska 41,

18-414 Nowogród, woj. podlaskie, tel. 0-86 217 55 20, faks 0-86 217 55 20.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrod.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa układu komunikacyjnego osiedla domów jednorodzinnych w Nowogrodzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa układu komunikacyjnego osiedla domów jednorodzinnych w Nowogrodzie. Szczegółowy zakres zamówienia określają:

1.1.Projekt budowlany w zakresie ul. Tońskiego, ul. 550-lecia i ul. Przeskok (bez ul. Mickiewicza i ul. bez nazwy).

1.2.Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie ul. Tońskiego, ul. 550-lecia i ul. Przeskok (bez ul. Mickiewicza i ul. bez nazwy).

1.3.Projekt stałej organizacji ruchu w zakresie ul. Tońskiego, ul. 550-lecia i ul. Przeskok (bez ul. Mickiewicza i ul. bez nazwy).

1.4.Przedmiar robót.

Wykonawca powinien złożyć ofertę na wszystkie wymienione wyżej ulice łącznie. Miarodajnym źródłem danych do OFERTY i kosztorysu ofertowego jest PRZEDMIAR ROBÓT.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium w wysokości: 15 000,00 zł, słownie: piętnaście tysięcy zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4)). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Spółdzielczy Oddział w Nowogrodzie 05 8757 1011 2600 0097 2000 0050. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na ww. rachunku bankowym. 5. Dokumenty wymienione w p.p. 2)-5) będą zabezpieczone i przechowywane w kasie Zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·         Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy: 1)Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1,2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: 1) niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrz. art.87 ust.2 pkt.3 ustawy prawo zamówień publicznych, 2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3) zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4) wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 5) zawierającą błędy w obliczeniu ceny, 6) który w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3 ustawy prawo zamówień publicznych 7) nieważną na podstawie odrębnych przepisów.

·         Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają załączyć do oferty wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz innych dokumentów i oświadczeń. A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ A.2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień (pełnomocnictw) osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Osoby tworzące spółkę osobową powinny złożyć aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne jako osoba fizyczna - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. A.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. A.6) Projekt umowy - załącznik nr 3 do SIWZ. A.7) Podwykonawcy - załącznik nr 6 do SIWZ. A.8) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum 2 podobne zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ. B.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, - załącznik nr 5 do SIWZ. B.4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał uprawnienia budowlane do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności drogowej oraz posiadał aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r., nr 5, poz. 42 ze zmianami) C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.2), A.4), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu D.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. A.6) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 1. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w części VI pkt. A. 2, A 4, A 5, C 1, dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie 2. podmioty zobowiązane są do załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów lub: - Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz Oświadczenie podpisane przez wszystkie podmioty, że konsorcjum zostało zawarte na czas wykonania zadania i zobowiązuje się wykonać to zadanie 3. oferta oraz wzór umowy muszą być podpisane przez wszystkie podmioty lub podmiot uprawniony do reprezentacji, o ile taka reprezentacja wynika z umowy lub Pełnomocnictwa Umowa regulująca współpracę podmiotów składających wspólnie ofertę powinna zawierać m.in.: a) określenie celu gospodarczego, b) oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, c) wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera); d) oznaczenie czasu trwania umowy; wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi, e) zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego. UWAGA: Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informację łącznie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowogrod.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowogrodzie 18-414 Nowogród, ul. Łomżyńska 41.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowogrodzie 18-414 Nowogród, ul. Łomżyńska 41 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego, Oś Priorytetowa II - Rozwój infrastruktury transportowej, Działanie 2.1 Rozwój transportu drogowego, Poddziałanie 2.1.2 Lokalna infrastruktura drogowa..

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Nowogrodzie

Wytwarzający/odpowiadający: Urząd Miejski Nowogród

Wprowadzający: Urząd Miejski Nowogród

Data modyfikacji: 2009-02-09

Opublikował: Karol Buczkowski

Data publikacji: 2009-02-09