OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - RG.DR-3/09
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU – usługi
Numer sprawy:
RG.DR-3/09
Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę
dróg gminnych
i powiatowych na terenie Gminy Nowogród. II
przetarg.
Numer ogłoszenia BZP: 81758 - 2009; data
zamieszczenia: 29.03.2009
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Nowogrodzie , ul.
Łomżyńska 41, 18-414 Nowogród, woj. podlaskie, tel. 0-86 217 55 20, faks 0-86
217 55 20.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrod.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu
przez zamawiającego: Opracowanie
dokumentacji projektowych na przebudowę dróg gminnych i powiatowych na terenie
Gminy Nowogród. II przetarg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę
dróg gminnych i powiatowych w Gminie Nowogród: Zadanie nr 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 1909B na odcinku
Sławiec - droga woj. nr 645. Parking przy drodze powiatowej nr 1909B w
miejscowości Sławiec na działce nr 216.
Zadanie nr 2: Przebudowa
drogi gminnej nr 105831 B Mątwica-Szablak. Raport oddziaływania na środowisko
planowanej przebudowy drogi gminnej nr 105831 B Mątwica-Szablak (jeśli z
postępowania OOŚ wyniknie taka potrzeba).
Zadanie nr 3 : Przebudowa
drogi gminnej nr 105832 B Mątwica-Grzymały.
Zadanie nr 4 : Przebudowa
drogi gminnej - ul. Sikorskiego w Nowogrodzie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
71.00.00.00-8, 71.32.20.00-1, 71.32.23.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie
oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie
oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się
udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB
TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.08.2009.
Terminy
wykonania zamówienia:
Zadania
2,3,4 do dnia 17 sierpnia 2009.
Zadanie
1 do dnia 31 sierpnia 2009 r.
Materiały
do wniosku o uzyskanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych w ciągu 30 dni
od daty podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja
na temat wadium: Zamawiający
nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający
spełnienie warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy:
1. Posiadający uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. Posiadają niezbędną wiedzę i
doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3. Znajdujący się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. Nie podlegający wykluczeniu z
postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1,2 ustawy Prawo
zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z
formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i
oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych
dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
Zamawiający odrzuca ofertę
Wykonawcy:
1. niezgodną z ustawą lub jej treść
nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrz.
art.87 ust.2 pkt.3 ustawy prawo zamówień publicznych,
2. jej złożenie stanowi czyn
nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji,
3. zawierającą rażąco niską cenę w
stosunku do przedmiotu zamówienia,
4. wykluczonego z udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia,
5. zawierającą błędy w obliczeniu
ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87.ust.2
6. który w terminie 3 dni od dnia otrzymania
zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87
ust.2 pkt.3 ustawy prawo zamówień publicznych
7. nieważną na podstawie odrębnych
przepisów.
·
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
A. W celu potwierdzenia, że
wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub
czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
1) Formularz ofertowy z
wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ
2) Aktualny odpis z właściwego
rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert.
3) Dokumenty potwierdzające
posiadanie uprawnień, pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten
nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
4) Aktualne zaświadczenie właściwego
naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Osoby
tworzące spółkę osobową powinny złożyć aktualne zaświadczenie właściwego
naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że nie zalegają z
opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne jako osoba fizyczna - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert.
5) Oświadczenie Wykonawcy o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Prawa
zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ.
6) Projekt umowy - załącznik nr 8 do
SIWZ.
7) Podwykonawcy - załącznik nr 7 do
SIWZ.
B. W celu potwierdzenia spełnienia
warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz
dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
należy złożyć następujące dokumenty:
1. Wykaz wykonanych prac
projektowych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy, w tym okresie, minimum 2 podobne zamówienia odpowiadające swoim
rodzajem i wartością pracom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia, z
podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami
potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do
SIWZ.
2. Dokumenty stwierdzające, że
osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane
uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz
aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu
Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o
samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów
(Dz.U. z 2001 r., nr 5, poz. 42 ze zmianami).
C. Dokumenty wymagane w przypadku
składania oferty wspólnej: W przypadku składania oferty przez podmioty
występujące wspólnie:
1. Oferta winna zawierać:
oświadczenia i dokumenty opisane w części VI pkt. A. 2, A 4, A 5, C 1, dla
każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie
2. podmioty zobowiązane są do
załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów lub: -
Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego oraz Oświadczenie podpisane przez wszystkie podmioty, że
konsorcjum zostało zawarte na czas wykonania zadania i zobowiązuje się wykonać
to zadanie,
3. oferta oraz wzór umowy muszą być
podpisane przez wszystkie podmioty lub podmiot uprawniony do reprezentacji, o
ile taka reprezentacja wynika z umowy lub Pełnomocnictwa Umowa regulująca
współpracę podmiotów składających wspólnie ofertę powinna zawierać m.in.:
a) określenie celu gospodarczego,
b) oświadczenia podmiotów o
przyjęciu odpowiedzialności solidarnej,
c) wskazanie podmiotu, któremu
powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera);
d) oznaczenie czasu trwania umowy;
wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji
zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi,
e) zakaz zmian w umowie bez zgody
zamawiającego
UWAGA: Zamawiający przy ocenie
spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informację łącznie Wykonawcy
występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja
elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej,
na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.nowogrod.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Nowogrodzie; 18-414 Nowogród, ul. Łomżyńska 41.
IV.3.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2009 godzina 10:00, miejsce:
Urząd Miejski w Nowogrodzie; 18-414 Nowogród, ul. Łomżyńska 41, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
Metryka strony